Požární ochrana a prevence kriminality - ostatní
Individuální žádost o dotaci - INTERVENCE V OBLASTI ŠIKANY
Aktuálně
Povinnost předkládání úplného výpisu skutečných majitelů k žádosti o dotaci.
V souvislosti s nabytím účinnosti zákona č. 37/2021 Sb. o evidenci skutečných majitelů a v souladu s touto skutečností novelizovaným ustanovením § 10a odst. 3 písm. f) zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, dochází ke změně povinnosti při předkládání údajů o skutečných majitelích právnických osob. Nově jsou vybrané právnické osoby povinny k žádosti o dotaci doložit úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji z evidence skutečných majitelů, který není starší než 90 dní od data podání žádosti.
Získání výpisu je v současnosti dostupné po přihlášení se příslušného subjektu prostřednictvím datové schránky nebo pro oprávněné osoby prostřednictvím dálkového přístupu nebo prostřednictvím notáře, soudu.
Tato povinnost se týká právnických osob – např. akciová společnost, společnost s ručením omezeným, spolek (občanské sdružení), ústav, obecně prospěšná společnost, pobočný spolek, nadace, zájmové sdružení právnických osob,….
Pro žadatele, kteří si úplný výpis z evidence skutečných majitelů nemohou zajistit a nedoloží k žádosti o dotaci, bude tento výpis zajištěn administrátorem příslušného programu. (místo výpisu vložte požadavek na zajištění výpisu).
Nedoložení úplného výpisu platných údajů o skutečném majiteli právnické osoby podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů nebude důvodem k vyřazení žádosti o dotaci z dalšího hodnocení.
Další kroky
svůj záměr o podání žádosti nejdříve zkonzultujte
T5 - Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje
povinné přílohy: vytištěné potvrzení o elektronickém odeslání žádosti
Žádost o dotaci musí být na krajský úřad doručena dvěma způsoby:
- elektronicky - odeslání přes webový portál, odkaz naleznete na konci elektronického formuláře žádosti
- písemně - podepsaná a s přílohami
a) prostřednictvím datové schránky c5kbvkw (u orgánů veřejné moci s elektronickým podpisem statutárního zástupce)
nebo
b) poštou (v tištěné podobě, podepsané a orazítkované) na adresu:
Liberecký kraj
Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a
461 80 Liberec 2
nebo
c) osobně do podatelny krajského úřadu na výše uvedené adrese (v tištěné podobě, podepsané a orazítkované) v časech:
pondělí 7:00 – 17:00
úterý 7:00 – 16:00
středa 7:00 – 17:00
čtvrtek 7:00 – 16:00
pátek 7:00 – 15:00.
Elektronická i písemná verze žádosti musí být totožné!!
Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 2022 se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu . V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých. Formulář zde
Formuláře ke stažení - závěrečná zpráva a závěrečné vyúčtování
Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu.
K závěrečnému vyúčtování předložte:
- kopie účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
- doklady prokazující úhradu (výpis z účtu, výdajový pokladní doklad)
- doklady, které prokazují splnění parametrů (potvrzení o realizaci, přehled akcí, faktury, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
- důkaz o informování veřejnosti o podpoře z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)