Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Hospodaření v lesích a myslivost

PODPORA MYSLIVOSTI

Aktuálně

Žádost se od 6.1.2025 podává prostřednictvím nového dotačního portálu, do kterého se zpracovatel žádosti (fyzická osoba) přihlásí pomocí elektronické Identity občana*. Tím dojde k ověření této fyzické osoby, která pak může předložit svoji vlastní žádost o dotaci, nebo může zastupovat právnickou osobu, nebo jinou fyzickou osobu (ze zákona, nebo na základě plné moci). Volbu, zda budete předkládat vlastní žádost, či zastupovat jinou fyzickou či právnickou osobu, provedete až po přihlášení do dotačního portálu.

Návod na přihlášení do dotačního portálu pomocí Identity občana a návod na práci s tímto portálem naleznete v krocích 2 a 3.

*Identita občana je nástroj, který vám umožní bezpečně prokázat vaši totožnost při přihlašování do dotačního portálu, a je nezbytná pro to, abyste mohli podat žádost o dotaci nebo zastupovat jinou osobu či firmu.

Vyhlášení:
Zahájení:
Ukončení:
31.12.2025

Doporučujeme před podáním žádosti situaci konzultovat s administrátorem programu.

PORADÍ VÁM

Další kroky

Přečtěte si pozorně
Přihlášení do dotačního portálu
Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Vstup do dotačního portálu

Návod na práci s dotačním portálem

 

Formulář žádosti o dotaci: 

Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje

 

Povinné přílohy k žádosti o dotaci:

Čestné prohlášení žadatele o podporu v režimu de minimis

Evidenční list kontrolní a srovnávací plochy

 

Právnické osoby jsou povinny k žádosti o dotaci doložit úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji z evidence skutečných majitelů, který není starší než 90 dní od data podání žádosti.

Tato povinnost se netýká subjektů uvedených v seznamu ZDE. Pro tyto subjekty je pak k dispozici Čestné prohlášení k úplnému výpisu skutečných majitelů .

Žádost včetně případných příloh pošlete

Návod postupu při ukládání a odeslání žádosti

 

Možné formy doručení:

1. POUZE ELEKTRONICKY: 

Žádost musí být vyplněná, uložená, elektronicky podepsaná a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu.

Žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis* nebo kvalifikovaný elektronický podpis**, mohou podat žádost POUZE ELEKTRONICKY v dotačním portálu s využitím elektronického podepsání přímo v dotačním portálu.

* Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token). 

 

2. ELEKTRONICKY A ZÁROVEŇ DATOVOU SCHRÁNKOU:

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu

a zároveň

musí být žádost (pouze formulář žádosti) doručena prostřednictvím datové schránky.

Veřejnoprávní podepisující*** připojí ke svému kvalifikovanému elektronickému podpisu** statutárního zástupce kvalifikované elektronické časové razítko.

ID datové schránky Libereckého kraje: c5kbvkw

 

Tento způsob podání je povinný pro veřejnoprávní podepisující***.

*** Veřejnoprávním podepisujícím je: stát, územní samosprávný celek, právnická osoba zřízená zákonem nebo právnická osoba zřízená nebo založená státem, územním samosprávným celkem nebo právnickou osobou zřízenou zákonem, anebo osoba neuvedená výše při výkonu své působnosti.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token). 

 

3. ELEKTRONICKY A ZÁROVEŇ V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu

a zároveň

doručena v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem (pouze formulář žádosti).

Žadatelé, kteří nemají elektronický podpis, ani datovou schránku, si po odeslání žádosti v dotačním portálu stáhnou soubor PDF podané žádosti opatřené čárovým kódem a ve stanovené lhůtě ji vlastnoručně podepsanou doručí na Krajský úřad Libereckého kraje.

adresa pro doručování:

     Krajský úřad Libereckého kraje

     Odbor životního prostředí a zemědělsví

     U Jezu 642/2a

     461 80 Liberec

nebo osobně do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje:

     pondělí        7:00 – 17:00

     úterý            7:00 – 16:00

     středa           7:00 – 17:00

     čtvrtek         7:00 – 16:00

     pátek            7:00 – 15:00

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

Dotace se poskytuje až po provedení předmětu příspěvku.

Vypořádání (vyúčtování)

Neprovádí se.

Poradí vám

Správce:
Odbor životního prostřední a zemědělství
Ing. Adam Sládek
485 226 480