Krizový fond
krizový fond - 2025
Aktuálně
Prioritně určeno pro složky IZS.
.
Další kroky
Nejprve svůj záměr podat žádost zkonzultujte.
Návod na práci s dotačním portálem
Formulář žádosti o dotaci a povinné přílohy k žádosti:
Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje (s podílem)
Povinné přílohy k žádosti o dotaci:
Možné formy doručení:
1. POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL - touto formou mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis*:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem) včetně všech povinných příloh přes odkaz ODESLAT PŘÍLOHY.
a zároveň
k přílohám musí být vložena i elektronická verze žádosti ve formátu PDF., podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.
2. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
prostřednictvím datové schránky (u orgánů veřejné moci s kvalifikovaným elektronickým podpisem** statutárního zástupce) se všemi povinnými přílohami. ID datové schránky: c5kbvkw
3. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem a se všemi povinnými přílohami. Písemná a elektronická verze žádosti musí být totožná.
Adresa pro doručování:
nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje na výše uvedené adrese :
Rozhodující je datum a hodina doručení, nikoli datum podání na poštu.
*Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.
** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token).
Příjemci dotace jsou povinni nejpozději k uzavření smlouvy o poskytnutí dotace předložit:
-
čestné prohlášení o vyrovnání závazků,
-
kopii dokladu o zřízení účtu,
Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 202x se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu . V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých. (Formulář na průběžnou zprávu je ke stažení v bodu č. 6)
FORMULÁŘ - Závěrečné vyúčtování projektu - WORD
Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu.
K závěrečnému vyúčtování předložte:
- kopie účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
- doklady prokazující úhradu (výpis z účtu, výdajový pokladní doklad)
- doklady, které prokazují splnění parametrů (faktury, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
- důkaz o informování veřejnosti o podpoře z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)
Průběžná zpráva se předkládá v souladu se smlouvou o poskytnutí dotace z Krizového fondu podle čl. III, bod 8 - viz níže:
- „Pokud příjemce nemůže předložit závěrečné vyúčtování do 12. 12. běžného roku je povinen předložit průběžnou zprávu o realizaci projektu k 31. 12. daného roku uvedenou v příloze č. 2, a to nejpozději do 10. 1. roku následujícího. Průběžná zpráva se nepředkládá v případě, že projekt končí do 31. 12. daného roku. Průběžnou zprávu také nemusí předkládat příjemce, kterému je celková výše dotace proplacena až po závěrečném vyúčtování projektu (tzv. ex-post).“