Krizový fond
krizový fond
Aktuálně
Prioritně určeno pro složky IZS.
Další kroky
Nejprve svůj záměr podat žádost zkonzultujte.
T5 - Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje
povinná příloha: vytištěné potvrzení o elektronickém odeslání žádosti
Žádosti o dotace se podávají (jedním ze tří následujících způsobů):
- POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL – tuto formu mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis[1]:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznou zájemci na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem) včetně všech povinných příloh přes odkaz ODESLAT PŘÍLOHY.
a zároveň
k přílohám musí být vložena i elektronická verze žádosti ve formátu PDF, podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.
- PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
prostřednictvím datové schránky (u orgánů veřejné moci s kvalifikovaným elektronickým podpisem[2] statutárního zástupce) se všemi povinnými přílohami. ID datové schránky: c5kbvkw
- PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem a se všemi povinnými přílohami.
Adresa pro doručování:
Krajský úřad Libereckého kraje
Odbor kancelář hejtmana
U Jezu 642/2a
461 80 Liberec
nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje
[1] Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis
[2] Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token).
Elektronická i písemná verze žádosti musí být totožné!!
Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 202x se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu . V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých. Použijte stejný formulář jako pro závěrečnou zprávu -Zde
Formuláře ke stažení - Závěrečná zpráva a Závěrečné vyúčtování
Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu.
K závěrečnému vyúčtování předložte:
- kopie účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
- doklady prokazující úhradu (výpis z účtu, výdajový pokladní doklad)
- doklady, které prokazují splnění parametrů (faktury, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
- důkaz o informování veřejnosti o podpoře z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)