Obchůdek 2021+
Program na podporu malých prodejen na venkově Obchůdek 2021+
Aktuálně
DNE 22.10.2021 BYLA ZVEŘEJNĚNÁ NOVÁ VERZE FORMULÁŘE ŽÁDOSTI O DOTACI. PROSÍME VYPLŇTE VAŠI ŽÁDOST DO TÉTO AKTUÁLNÍ VERZE (VIZ KROK3).
Zastupitelstvo Libereckého kraje na svém zasedání dne 21.9.2021usnesením č. 395/21/ZK schválilo Vyhlášení a podmínky programu OBCHŮDEK 2021+
Program je financován z prostředků poskytnutých Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR: |
Účelem podpory je podpora podnikatelského prostředí zaměřená na obslužnost venkova formou dotace na snížení provozních nákladů maloobchodních prodejen v obcích do 1 000 obyvatel, nebo v obcích do 3 000 obyvatel, jejichž místní části mají méně než 1 000 obyvatel a na jejichž území se nachází maximálně jedna maloobchodní prodejna spadající do CZ-NACE 47.11 Maloobchod s převahou potravin, nápojů a tabákových výrobků v nespecializovaných prodejnách.
Další kroky
Věnujte prosím pozornost při vyplňování účelu a parametrů projektu do formuláře žádosti o dotaci – viz Vyhlášení programu, bod N (pro Vaši informaci "Vzor žádosti o dotaci")
- vzor žádosti 2021 - NEVYPLŇOVAT, POUZE VZOR. Žádost k vyplnění naleznete v bodu 3.
- vzor smlouvy 2021
odkaz pro stažení aplikace Form Filler:
https://dotace.kraj-lbc.cz/getFile/case:show/id:452991/2019-12-09%2023:05:46.000000
Stručná příručka k Form Filler
Pro vyplnění přílohy žádosti o dotaci, žádosti o osobní záštitu, potřebujete verzi Microsoft Office 2007 a výše (přípony souborů docx, xlsx). V případě, že disponujete jiným editorem, např. OpenOffice, LibreOffice atd., kontaktujte prosím příslušného zaměstnance (viz Poradí Vám). Dohodnete se na jiném způsobu zaslání potřebných (kompletních) informací.
Formulář žádosti o dotaci a povinné přílohy k žádosti:
- T7 - Žádost - obchůdek
- 1. Kopie oprávnění k podnikání na území České republiky (odpovídajícímu podporované ekonomické činnosti, k jejímuž uskutečňování je realizován projekt; podporované CZ-NACE spadají do 47.11 Maloobchod s převahou potravin, nápojů a tabákových výrobků v nespecializovaných prodejnách.)
- 2. Kopie dokladu o zřízení bankovního účtu
- 3. Potvrzení /čestné prohlášení obce k žádosti o dotaci z Programu podpory malých prodejen na venkově OBCHŮDEK 2021+ (prodejna je v době podání žádosti v obci do 1000 obyvatel, nebo v obci do 3000 obyvatel, jejíž místní části mají méně než 1000 obyvatel pouze 1 prodejna a že tato prodejna je otevřena minimálně 5 dnů v týdnu a u obcí do 350 obyvatel minimálně 3 dny v týdnu).
- 4.Čestné prohlášení žadatele o bezdlužnosti a de minimis, žádajícího o dotaci z Programu OBCHŮDEK 2021+
- 5.Kopie účetních, daňových dokladů nebo zjednodušených daňových dokladů do výše požadované dotace a doklady prokazující jejich úhradu, tj. výpisy z účtu v případě bezhotovostní platby nebo výdajové pokladní doklady v případě platby v hotovosti. Z dokladů musí být zřejmý účel a způsob využití vynaložených finančních prostředků, který souvisí s provozem prodejny a musí být uskutečněné v období realizace aktivit (1.1.2021 – 31.10. 2021). V případě mzdových výdajů budou doloženy pracovní smlouvy nebo dohody o práci konané mimo pracovní poměr s uvedeným předmětem práce, cenou a termínem realizace a bude doloženo jejich proplacení (mzdy + zákonné odvody). Výdaje za nájem budou doloženy nájemní smlouvou a úhradou nájemného, energie, vodné a stočné a další služby související s provozem obchodu budou doloženy buď skutečným vyúčtováním nebo úhradou předepsaných záloh za období realizace aktivit, výdaje spojené s telekomunikačními službami a připojením k internetu budou doloženy buď skutečným vyúčtováním nebo úhradou předepsaných záloh za období realizace aktivit, výdaje spojené s obsluhou bezhotovostních plateb budou doloženy dokladem prokazujícím jejich úhradu (výpise z banky).
- 6. formulář Vyúčtování/vypořádání projektu - Soupiska
- 7. Indikativní výkaz hospodaření za maloobchodní prodejnu
- 8. Úplný výpis platných údajů o skutečném majiteli právnické osoby podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazenými novými údaji, (doloží pouze právnické osoby). Požadavek dle §10a odst. 3f) 2. zákona 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Získání výpisů je v současnosti dostupné prostřednictvím notáře, soudu, po přihlášení se příslušného subjektu prostřednictvím datové schránky nebo pro oprávněné osoby prostřednictvím dálkového přístupu. Tato povinnost se netýká právnických osob dle § 7 zákona č. 37/2021 Sb ., (např. obcí a dobrovolných svazků obcí, církví a náboženských společností, fyzických osob, obcí a příspěvkových organizací zřízených územně samosprávným celkem. Úplný výčet těchto organizací naleznete ZDE).
Žádost musí být doručena nejpozději do 8. 11. 2021 do 17:00 hod. dvěma níže uvedenými formami:
- elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), systém umožňuje odeslat pouze žádost bez povinných příloh
a zároveň
- v tištěné podobě nebo prostřednictvím datové schránky (u orgánů veřejné moci s elektronickým podpisem statutárního zástupce) se všemi povinnými přílohami.
Adresa pro doručování:
Krajský úřad Libereckého kraje
Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů
U Jezu 642/2a
461 80 Liberec
ID datové schránky: c5kbvkw
nebo osobně do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje
Rozhodující je datum a hodina doručení žádosti.
Příjemce je povinen označit na viditelném místě při vstupu do prodejny označení uvedené v příloze č. 1 smlouvy o poskytnutí dotace.
Příjemce se zavazuje neukončit provoz podpořené prodejny ve lhůtě nejméně 12 měsíců od rozhodnutí o poskytnutí dotace.
Formulář Vypořádání/vyúčtování dotace se předkládá spolu se žádostí o poskytnutí dotace, viz bod 3, příloha č.6.
Poradí vám