Požární ochrana a prevence kriminality - ostatní
Dotace jednotkám po obcí k programu ministerstva vnitra
Aktuálně
Dotace je určena obcím, které mají zároveň potvrzeno přidělení státní dotace od MV – GŘ HZS ČR na rok 2025 na: nákup nového dopravního automobilu a nákup přívěsu pro potřeby zřizované jednotky nebo stavbu či rekonstrukci požární zbrojnice.
Termín realizace projektů je od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2027.
Další kroky
Svůj záměr o podání žádosti nejdříve zkonzultujte
Návod na práci s dotačním portálem
Přihlaste se do dotačního portálu a vyberte za koho budete podávat žádost - za sebe za fyzickou osobu, za právnickou osobu nebo za fyzickou osobu podnikající - pridani zadatele
Ujistěte se, že jste zvolili správný typ Výběr formuláře žádosti– DT1 s podílem a stiskněte Vyplnit.
Možné formy doručení:
1. POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL - touto formou mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis*:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem) včetně všech povinných příloh přes odkaz ODESLAT PŘÍLOHY.
a zároveň
k přílohám musí být vložena i elektronická verze žádosti ve formátu PDF., podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.
2. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
prostřednictvím datové schránky (u orgánů veřejné moci s kvalifikovaným elektronickým podpisem** statutárního zástupce) se všemi povinnými přílohami. ID datové schránky: c5kbvkw
3. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:
elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)
a zároveň
v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem a se všemi povinnými přílohami. Písemná a elektronická verze žádosti musí být totožná.
Adresa pro doručování:
Krajský úřad Libereckého kraje
Oddělení krizového řízení
U Jezu 642/2a
461 80 Liberec
nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje na výše uvedené adrese :
pondělí 8:00 – 17:00
úterý 8:00 – 14:00
středa 8:00 – 17:00
čtvrtek 8:00 – 14:00
pátek 8:00 – 14:00.
Rozhodující je datum a hodina doručení, nikoli datum podání na poštu.
*Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.
** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token).
Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 2025 se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu . V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých. Formulář ke stažení zde.
Formuláře ke stažení - závěrečné vyúčtování, průběžná zpráva
Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu.
K závěrečnému vyúčtování předložte:
- kopie účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
- doklady prokazující úhradu (výpis z účtu, výdajový pokladní doklad)
- doklady, které prokazují splnění parametrů (faktury, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
- důkaz o informování veřejnosti o podpoře z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)