Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Požární ochrana a prevence kriminality - ostatní

Dotace jednotkám po obcí k programu ministerstva vnitra

Aktuálně

Vyhlášení:
03.03.2025
Zahájení:
03.03.2025
Ukončení:
31.03.2025

Dotace je určena obcím, které mají zároveň potvrzeno přidělení státní dotace od MV – GŘ HZS ČR na rok 2025 na: nákup nového dopravního automobilu a nákup přívěsu pro potřeby zřizované jednotky nebo stavbu či rekonstrukci požární zbrojnice.

Termín realizace projektů je od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2027.

Další kroky

Přečtěte si pozorně

Svůj záměr o podání žádosti nejdříve zkonzultujte

Přihlášení do dotačního portálu
Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Vstup do dotačního portálu

Návod na práci s dotačním portálem

Návod na odeslání žádosti

 

Přihlaste se do dotačního portálu a vyberte za koho budete podávat žádost - za sebe za fyzickou osobu, za právnickou osobu nebo za fyzickou osobu podnikající - pridani zadatelepridani zadatele

Ujistěte se, že jste zvolili správný typ Výběr formuláře žádostiVýběr formuláře žádosti–  DT1 s podílem a stiskněte Vyplnit.

 

Žádost včetně případných příloh pošlete

Možné formy doručení:

1. POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL - touto formou mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis*:

elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem) včetně všech povinných příloh přes odkaz ODESLAT PŘÍLOHY.

a zároveň

k přílohám musí být vložena i elektronická verze žádosti ve formátu PDF., podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.

2. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:

elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)

a zároveň

prostřednictvím datové schránky (u orgánů veřejné moci s kvalifikovaným elektronickým podpisem** statutárního zástupce) se všemi povinnými přílohami. ID datové schránky: c5kbvkw

 

3. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:

elektronicky přes webový portál, jehož odkaz naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti (nikoli e-mailem), (odešlete pouze žádost bez povinných příloh)

a zároveň

v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem a se všemi povinnými přílohami. Písemná a elektronická verze žádosti musí být totožná.

Adresa pro doručování:

Krajský úřad Libereckého kraje

Oddělení krizového řízení

U Jezu 642/2a

461 80 Liberec

             nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje na výše uvedené adrese :        

pondělí            8:00 – 17:00

úterý               8:00 – 14:00

středa              8:00 – 17:00

čtvrtek            8:00 – 14:00

pátek               8:00 – 14:00.

Rozhodující je datum a hodina doručení, nikoli datum podání na poštu.

 

*Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token). 

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 2025 se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu . V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých. Formulář ke stažení zde.

Vypořádání (vyúčtování)

Formuláře ke stažení - závěrečné vyúčtováníprůběžná zpráva

Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu.

K závěrečnému vyúčtování předložte:

  • kopie účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
  • doklady prokazující úhradu (výpis z účtu, výdajový pokladní doklad)
  • doklady, které prokazují splnění parametrů (faktury, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
  • důkaz o informování veřejnosti o podpoře z rozpočtu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)

Poradí vám

Správce:
odbor kancelář hejtmana
Bc. Marie Medunová
485 226 201
778 726 839

Přečtěte si