Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Sociální věci

5.1 Podpora integrace národnostních menšin a cizinců

Aktuálně

Povinnost předkládání úplného výpisu skutečných majitelů k žádosti o dotaci.

V souvislosti s nabytím účinnosti zákona č. 37/2021 Sb. o evidenci skutečných majitelů a v souladu s touto skutečností novelizovaným ustanovením § 10a odst. 3 písm. f) zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, dochází ke změně povinnosti při předkládání údajů o skutečných majitelích právnických osob. Nově jsou vybrané právnické osoby povinny k žádosti o dotaci doložit úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji z evidence skutečných majitelů, který není starší než 90 dní od data podání žádosti. Tato povinnost se týká právnických osob – např. akciová společnost, společnost s ručením omezeným, spolek (občanské sdružení), ústav, obecně prospěšná společnost,  pobočný spolek, nadace, zájmové sdružení právnických osob,….

Získání výpisu je v současnosti dostupné prostřednictvím soudu, po přihlášení se příslušného subjektu prostřednictvím datové schránky nebo pro oprávněné osoby prostřednictvím dálkového přístupu.

Pro žadatele, kteří si úplný výpis z evidence skutečných majitelů nezajistí a nedoloží k žádosti o dotaci, bude tento výpis zajištěn administrátorem příslušného programu.

Nedoložení úplného výpisu platných údajů o skutečném majiteli právnické osoby podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů nebude důvodem k vyřazení žádosti o dotaci z dalšího hodnocení.

Povinnost předkládat úplný výpis z evidence skutečných majitelů se netýká právnických osob dle § 7 zákona č. 37/2021 Sb ., (např. obcí a dobrovolných svazků obcí,  církví a náboženských společností, fyzických osob, obcí a příspěvkových organizací zřízených územně samosprávným celkem. Úplný výčet těchto organizací naleznete ZDE).

Vyhlášení:
02.01.2024
Zahájení:
02.02.2024
Ukončení:
19.02.2024

Druhý text

Další kroky

Žádost včetně případných příloh pošlete

Žádost o poskytnutí dotace se podává výhradně prostřednictvím úplného standardizovaného formuláře „Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje na rok 2024“.

Formulář žádosti je k dispozici na internetových stránkách Libereckého kraje https://dotace.kraj-lbc.cz/socialni-veci/5-1-podpora-integrace-narodnostnich-mensin-a-cizincu-d453317.htm  

Žádost musí být předložena do 19. 2. 2024 do 16:00 hodin dvěma níže uvedenými formami:

  1. Elektronicky přes webový portál, jehož odkaz je umístěn na konci elektronického formuláře „Žádosti o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje na rok 2024“ (nikoli prostřednictvím e-mailu)
  2. a zároveň elektronicky prostřednictvím datové schránky se všemi povinnými přílohami. 

    Adresa pro doručování: Krajský úřad Libereckého kraje - datová schránka - ID datové schránky: c5kbvkw

    Rozhodující je datum a hodina doručení žádosti a jejích povinných příloh.
    Žádosti o poskytnutí dotace doručené po uplynutí lhůty pro příjem žádostí budou vyřazeny a žadatelé budou nejpozději do 5 pracovních dnů o vyřazení žádosti vyrozuměni.
Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

Žádost o změnu projektu

Změna projektu bude povolena pouze v ojedinělých případech!

Vypořádání (vyúčtování)

Zkontrolujte si ve smlouvě nejzazší datum, kdy je možné podat závěrečné vyúčtování/vypořádání Vašeho projektu. Do tohoto data doručte (poštou či osobně): vyplněný formulář závěrečného vyúčtování/vypořádání dotace a závěrečnou zprávu o realizaci projektu:

Vyúčtování a závěrečná zpráva

Poradí vám

Správce:
Odbor sociálních věcí
Václav Strouhal, DiS. -  obsahová část 
485 226 445
725 704 057
Ing. Andrea Klimečková - ekonomická část
485 226 456
702 010 348

Přečtěte si