Zdravotnictví
ZDRAVOTNICTVÍ - 9.4 Podpora primární péče
Aktuálně
Termín pro vyhlášení programu je v souladu s Dotačním kalendářem (po schválení v orgánech kraje) stanoven
na 30.01.2025.
Lhůta pro podávání žádostí o dotaci začíná běžet 06.03.2025, přičemž žádost o dotaci z programu je možné podat až
do 30.04.2025.
Hodnocení a návrh na přidělení podpory je stanoven na květen 2025 a projednání a schválení rozhodnutí o přidělení dotací v orgánech kraje je stanoveno na červen 2025.
Druhý text
Další kroky
Návod na práci s dotačním portálem
Formulář žádosti o dotaci a povinné přílohy k žádosti:
Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje (s podílem)
Povinné přílohy k žádosti o dotaci
Nezbytnou součástí pro administrativné úplné podání žádosti o dotaci je současné podání povinné přílohy žádosti - Popis projektu program 9.4 - Podpora primární péče, a další přílohy dle specifikace a podmínek programu.
Přílohou žádosti musí být dále výpis usnesení zastupitelstva obce, ve kterém je schváleno podání žádosti na daný projekt v dané výši a doklad o vyčlenění prostředků na vlastní podíl žadatele v rozpočtu obce nebo čestné prohlášení statutárního zástupce obce, že zastupitelstvo obce schválilo účast obce na projektu i vyčlenění finančních prostředků na vlastní podíl žadatele.
Možné formy doručení:
PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:
Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu
a zároveň
prostřednictvím datové schránky. Obec, jako veřejnoprávní podepisující* připojí ke svému kvalifikovanému elektronickému podpisu** statutárního zástupce kvalifikované elektronické časové razítko.
Rozhodující je datum a hodina doručení, nikoli datum podání na poštu.
* Veřejnoprávní podepisující: stát, územní samosprávný celek, právnická osoba zřízená zákonem nebo právnická osoba zřízená nebo založená státem, územním samosprávným celkem nebo právnickou osobou zřízenou zákonem, anebo osoba neuvedená výše při výkonu své působnosti.
** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen
na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token).
Doklady požadované k uzavření smlouvy:
- Doklad opravňující jednat jménem příjemce dotace. Doklad bude v originále nebo v úředně ověřené kopii a nesmí být starší než 90 dní.
- Čestné prohlášení žadatele v souladu s čl. 1, odst. 7 Zásad pro poskytování finanční podpory z rozpočtu Libereckého kraje.
- Kopie dokladu o zřízení účtu.
- Čestné prohlášení příjemce dotace o podporu v režimu de minimis - Čestné prohlášení de minimis.
- Žadatel, se kterým byla již uzavřena smlouva o poskytnutí dotace v minulém období, a kterou doložil požadovanými přílohami, může předložit pouze čestné prohlášení o platnosti dříve dodaných požadovaných příloh. Samostatně pak bude dokládat pouze přílohy, jejichž obsah již není aktuální nebo jim skončila platnost. Přílohy, které správce programu požaduje k podpisu smlouvy a lze je získat z registrů, se po žadatelích nevyžadují vůbec, a správce programu má povinnost opatřit si je sám.
Poradí vám
Přečtěte si
Centrální dokumenty: