Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zdravotnictví

Zdravotnictví - Individuální žádost o dotaci v oblasti zdravotnictví

Aktuálně

Individuální žádost o dotaci v oblasti zdravotnictví slouží k podání žádosti o dotaci pouze v případě, že nelze podat žádost v žádném z vyhlášených standardních programů.

Vyhlášení:
01.01.2025
Zahájení:
01.01.2025
Ukončení:
31.12.2025

Povinnost předkládání úplného výpisu skutečných majitelů k žádosti o dotaci.

V souladu s ustanovením § 10a odst. 3 písm. f) zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a na základě zákona č.  37/2021 Sb. o evidenci skutečných majitelů, jsou vybrané právnické osoby povinny k žádosti o dotaci doložit úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji z evidence skutečných majitelů, který není starší než 90 dní od data podání žádosti. Tato povinnost se týká právnických osob – např. akciová společnost, společnost s ručením omezeným, spolek (občanské sdružení), ústav, obecně prospěšná společnost, pobočný spolek, nadace, zájmové sdružení právnických osob,….

Povinnost předkládat úplný výpis z evidence skutečných majitelů se netýká právnických osob dle § 7 zákona
č. 37/2021 Sb
 ., (např. obcí a dobrovolných svazků obcí,  příspěvkových organizací zřízených územně samosprávným celkem, veřejných výzkumných organizací, výčet naleznete ZDE).

Získání výpisu je možné po přihlášení se příslušného subjektu prostřednictvím datové schránky nebo pro oprávněné osoby prostřednictvím dálkového přístupu. Výpis lze získat přímo z webové stránky evidence (ZDE), a to po její autentizaci
ZDEa autorizaci prostřednictvím informačního systému datových schránek (právnická osoba musí mít zřízenou datovou schránku). Osoba skutečného majitele může výpis, který se jí týká, získat přímo z webové stránky evidence s využitím prostředků elektronické identifikace.

Obecně pak výpisy umožní získat také příslušný soud (po ověření totožnosti žadatele). Tato možnost je však zpoplatněna.

Pro žadatele, kteří si úplný výpis z evidence skutečných majitelů nezajistí a nedoloží k žádosti o dotaci, bude tento výpis zajištěn administrátorem příslušného programu.

Nedoložení úplného výpisu platných údajů o skutečném majiteli právnické osoby podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů nebude důvodem k vyřazení žádosti o dotaci z dalšího hodnocení.

 V případě dotazů se obracejte na kontaktní osobu uvedenou u příslušného programu.

Další kroky

Přečtěte si pozorně

Nejprve svůj záměr zkonzultujte s příslušným pracovníkem úřadu uvedeným výše v červeném rámečku PORADÍ VÁM!

Pokud není možné podat žádost o dotaci v žádném ze standardně vyhlašovaných programů v daném roce, je možno požádat o dotaci z rozpočtu Libereckého kraje v oblasti zdravotnictví formou individuální žádosti o dotaci.
Přihlášení do dotačního portálu
Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Vstup do dotačního portálu

Návod na práci s dotačním portálem

 

Formulář žádosti o dotaci a povinné přílohy k žádosti: 

Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje (s podílem)

K žádosti je třeba doložit úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji z evidence skutečných majitelů, který není starší než 90 dní od data podání žádosti.

Žádost včetně případných příloh pošlete

Možné formy doručení:

1. POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL:

(tuto formou mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis*
nebo kvalifikovaný elektronický podpis**)

Žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis* nebo kvalifikovaný elektronický podpis** mohou vyplnit, uložit a odeslat žádost včetně všech příloh POUZE ELEKTRONICKY v dotačním portálu s využitím elektronického podepsání přímo v dotačním portálu. 

2. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU:

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu

a zároveň

prostřednictvím datové schránky. Veřejnoprávní podepisující*** připojí ke svému kvalifikovanému elektronickému podpisu** statutárního zástupce kvalifikované elektronické časové razítko.
ID datové schránky: c5kbvkw.

3. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu

a zároveň

podána v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem a se všemi povinnými přílohami. Žadatelé, kteří nemají elektronický podpis ani datovou schránku si po odeslání žádosti v dotačním portálu následně stáhnou soubor PDF s podanou žádostí (odeslanými soubory) opatřenou čárovým kódem a ve stanovené lhůtě ji vlastnoručně podepsanou doručí na Krajský úřad Libereckého kraje:

Adresa pro doručování:

Krajský úřad Libereckého kraje

Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů

U Jezu 642/2a

461 80 Liberec

nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje na výše uvedené adrese :        

pondělí            8:00 – 17:00

úterý               8:00 – 14:00

středa              8:00 – 17:00

čtvrtek            8:00 – 14:00

pátek               8:00 – 14:00.

Rozhodující je datum a hodina doručení, nikoli datum podání na poštu.

 

*Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený
na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen
na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token).
 

***Veřejnoprávní podepisující: stát, územní samosprávný celek, právnická osoba zřízená zákonem nebo právnická osoba zřízená nebo založená státem, územním samosprávným celkem nebo právnickou osobou zřízenou zákonem, anebo osoba neuvedená výše při výkonu své působnost.

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

V případě, že v průběhu realizace projektu dojde ke změnám zejména v účelu dotace, termínech realizace a v závazných parametrech oproti údajům uvedeným ve smlouvě o poskytnutí dotace, je nezbytné požádat o schválení změny projektu, a to nejpozději 30 dnů před ukončením realizace projektu.

 

V případě, že příjemce dotace nemůže předložit závěrečné vyúčtování do 12. 12. běžného roku, je povinen předložit „Průběžnou zprávu o realizaci projektu“ k 31. 12. daného roku, a to nejpozději do 10. 1. roku následujícího. Průběžná zpráva se nepředkládá v případě, že projekt končí do 31. 12. daného roku. Průběžnou zprávu také nemusí předkládat příjemce, kterému je celková výše dotace proplacena až po závěrečném vyúčtování projektu (tzv. ex-post).

Průběžná zpráva o realizaci projektu

Vypořádání (vyúčtování)

Projekt podpořený z rozpočtu Libereckého kraje musí být vyúčtován do 50 kalendářních dnů po ukončení realizace, nejpozději do termínu uvedeného v uzavřené smlouvě o poskytnutí dotace. Pokud příjemce realizoval projekt před nabytím účinnosti uvedené smlouvy, musí provést vyúčtování nejpozději do 50 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy o poskytnutí dotace. Projekt musí být vyúčtován formou závěrečného vyúčtování a závěrečné zprávy o realizaci projektu na příslušném formuláři.

Závěrečné vyúčtování/vypořádání projektu z rozpočtu LK - excel

Závěrečné vyúčtování/vypořádání projektu z rozpočtu LK - word

Poradí vám

Správce:
Odbor zdravotnictví
Bc. Kateřina Požická
485 226 378
Ing. Naďa Kočí Veselá
485 226 370