Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Požární ochrana a prevence kriminality - dotační fond

Správce: Odbor kancelář hejtmana

1.5 Ochrana škol jako možných měkkých cílů 

Aktuálně

Zastupitelstvo Libereckého kraje na svém zasedání dne 28. ledna 2025 schválilo usnesením číslo 8/25/ZK vyhlášení programu č. 1.5  Ochrana škol jako možných měkkých cílů.

Vyhlášení dotačního programu 1.5 pro rok 2025

 

Dotace programu 1.5 poskytnuté v roce 2024:

Vysledky programu 1.5 - I. vyzva v roce 2024 

Výsledky programu 1.5 - II. výzva v roce 2024

Manuál bezpečné školy, který problematiku řeší v kontextu platné normy ČSN 73  400  zde: https://www.asociacebezpecnaskola.cz/download/4187/?tmstv=1708686946

Norma ČSN 73 4400 zde: https://www.mvcr.cz/soubor/csn-73-0044-pdf.aspx

Vyhlášení:
30.01.2025
Zahájení:
03.03.2025
Ukončení:
19.03.2025

POZOR! žádosti podané před termínem ZAHÁJENÍ musí být vyřazeny. Dodržujte výše uvedené termíny.

Další kroky

Přihlášení do dotačního portálu
Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Vstup do dotačního portálu

Návod na práci s dotačním portálem

1. Po přihlášení do dotačního portálu je třeba si přiřadit právnickou osobu nebo fyzickou osobu podnikající, za kterou budete podávat žádost. Návod na připojení takovéto osoby najdete v návodu - pridani zadatele

2. Přihlašte se do dotačního portálu a vyberte za koho budete podávat žádost - za sebe za fyzickou osobu nebo za právnickou osobu nebo za fyzickou osobu podnikající. (Pokud nemá právnickou osobu nebo fyzickou osobu podnikající přiřazenou je třeba nejprve si tyto osoby připojit, viz výše.)

Pro žádost v tomto dotačním titulu zvolte formulář DT1 s podílem!

Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, číslo

Popis byl vytvořen automaticky

 

 

 

Povinné přílohy:

 

  • Podrobný popis projektu 
  • Je - li žadatel právnickou osobou doloží Úplný výpis z evidence skutečných majitelů, platný ke dni podání žádosti, a ne starší než 90 dnů. Výpis pořídíte přes datovou schránku.
    Tato povinnost se týká právnických osob – např. akciová společnost, společnost s ručením omezeným, spolek (občanské sdružení), ústav, obecně prospěšná společnost, pobočný spolek, nadace, zájmové sdružení právnických osob,….

    Povinnost předkládat úplný výpis z evidence skutečných majitelů se netýká právnických osob dle § 7 zákona č. 37/2021 Sb ., (např. obcí a dobrovolných svazků obcí,  příspěvkových organizací zřízených územně samosprávným celkem, veřejných výzkumných organizací, výčet naleznete ZDE). 

Žádost včetně případných příloh pošlete

Žádost musí být doručena v termínu od 3. 3. 2025 do 19. 3. 2025.

Možné formy doručení žádosti:

 1. PŘES DOTAČNÍ PORTÁL A ZÁROVEŇ DATOVOU SCHRÁNKU:   

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu a zároveň prostřednictvím datové schránky. Veřejnoprávní podepisující připojí ke svému kvalifikovanému elektronickému podpisu** statutárního zástupce kvalifikované elektronické časové razítko. ID datové schránky: c5kbvkw. Tento způsob podání je povinný pro obce.

2. PŘES DOTAČNÍ PORTÁL A ZÁROVEŇ V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:

Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu a zároveň v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem. Žadatelé, kteří nemají elektronický podpis ani datovou schránku si po odeslání žádosti v dotačním portálu následně stáhnou soubor PDF s podanou žádostí (odeslanými soubory) opatřenou čárovým kódem a ve stanovené lhůtě ji vlastnoručně podepsanou doručí na Krajský úřad Libereckého kraje:

Krajský úřad Libereckého kraje, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec

Rozhodující je datum doručení, nikoli datum podání na poštu. Písemná a elektronická verze žádosti musí být totožná.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token). 

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

Od 1. ledna 2025 krajský úřad spustil nový modul pro evidenci smluv a objednávek, který bude sloužit k elektronickému podepisování smluv. Zásadní změnou je povinné elektronické uzavírání smluv uzavíraných s obcemi.

V případě, že se během realizace projektu objeví nějaké změny, neprodleně informujte správce programu! Společně najdeme řešení.

Doklady požadované k uzavření smlouvy:

 

Vypořádání (vyúčtování)

FORMULÁŘ - Závěrečné vyúčtování projektu - EXCEL 

FORMULÁŘ - Závěrečné vyúčtování projektu - WORD

FORMULÁŘ - Průběžná zpráva 

Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu (smlouva o poskytnutí dotace Článečk III, bod 7). 

Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 2025 se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu (word Průběžná zpráva) o realizaci projektu. V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých (smlouva o poskytnutí dotace Článek III, bod 8).

K závěrečnému vyúčtování předložte kopie:

  • účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
  • dokladů prokazujících úhradu (výpis z účtu žadatele - příjemce dotace, výdajový pokladní doklad)
  • dokladů, které prokazují splnění parametrů (faktury, smlouvy, objednávky, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
  • informování veřejnosti o podpoře z Dotačního fondu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)
  • prezenční listiny a fotodokumentaci  (max. 3 fotografie) - týká se vzdělávacích a výcvikových akcí 
  • potvrzení, že projekt byl realizován dodavatelem, zpracovatelem nebo školitelem, který se prokázal dokladem o oprávnění podnikat (pracovat nebo vzdělávat) v: 
     - Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob
    nebo
    - Poskytování služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
    nebo
    - Ostraha majetku a osob
    nebo
    - Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • seznamu nejméně dvou referencí na dodavatele (příp. zpracovatele nebo školitele) o již zrealizovaných obdobných projektech.

Poradí vám

Správce:
odbor kancelář hejtmana
Bc. Linda Ehrenbergerová
485 226 204
725 923 712

Přečtěte si