Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Požární ochrana a prevence kriminality - dotační fond

Správce: Odbor kancelář hejtmana

1.5 Ochrana škol jako možných měkkých cílů 

Aktuálně

Zastupitelstvo Libereckého kraje na svém zasedání dne 20. února 2024 schválilo usnesením číslo 108/24/ZK vyhlášení programu č. 1.5  Ochrana škol jako možných měkkých cílů.

Vyhlášení dotačního programu 1.5_2024  = Výzva

 

Manuál bezpečné školy, který problematiku řeší v kontextu platné normy ČSN 73  400  zde: https://www.asociacebezpecnaskola.cz/download/4187/?tmstv=1708686946

Norma ČSN 73 4400 zde: https://www.mvcr.cz/soubor/csn-73-0044-pdf.aspx

Vyhlášení:
21.02.2024
Zahájení:
25.03.2024
Ukončení:
12.04.2024

Od 25. 3. do 12. 4. 2024 probíhá příjem žádostí.

 

Další kroky

Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

Před vyplněním si přečtěte: Doporučení pro vyplnění žádosti

T1 - Žádost o poskytnutí dotace z Dotačního fondu Libereckého kraje

povinné přílohy:

  • Podrobný popis projektu 
  • Potvrzení o elektronickém odeslání žádosti - automaticky generované při odeslání žádosti . Potvrzení o odeslání si ihned uložte, nejde znovu vygenerovat a budete ho potřebovat odeslat s žádostí (čárový kód vygenerovaný portálem). ​​
  • Je - li žadatel právnickou osobou doloží Úplný výpis z evidence skutečných majitelů, platný ke dni podání žádosti, a ne starší než 90 dnů. Výpis pořídíte přes datovou schránku.
    Tato povinnost se týká právnických osob – např. akciová společnost, společnost s ručením omezeným, spolek (občanské sdružení), ústav, obecně prospěšná společnost, pobočný spolek, nadace, zájmové sdružení právnických osob,….

    Povinnost předkládat úplný výpis z evidence skutečných majitelů se netýká právnických osob dle § 7 zákona č. 37/2021 Sb ., (např. obcí a dobrovolných svazků obcí,  příspěvkových organizací zřízených územně samosprávným celkem, veřejných výzkumných organizací, výčet naleznete ZDE). 

Žádost včetně případných příloh pošlete

Žádost o poskytnutí dotace se podává výhradně prostřednictvím úplného standardizovaného formuláře „Žádost o poskytnutí dotace z Dotačního fondu Libereckého kraje na rok 2024“ (nutno použít aktuální verzi pro příslušný kalendářní rok).

Žádost musí být doručena v termínu od 25. 3. 2024 do 12. 4. 2024.  !!! NE DŘÍVE, NE POZDĚJI !!!

Možné formy doručení žádosti:

1. POUZE PŘES WEBOVÝ PORTÁL

Tuto formu mohou využít jen žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis*:

Portálem se odesílá vyplněná Žádost (nepodepsaná, v systému podepsat nelze) včetně všech povinných příloh, z nichž jedna bude elektronicky podepsaná Žádost (formát PDF, podepsaná uznávaným elektronickým podpisem*.)

Odkaz na portál naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti, přílohy odešlete přes tlačítko ODESLAT PŘÍLOHY.

2. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A DATOVOU SCHRÁNKU

Portálem se odesílá vyplněná Žádost (nepodepsaná, v systému podepsat nelze) bez příloh. Odkaz na portál naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti.

Datovou schránkou žadatele se odesílá Žádost a všechny povinné přílohy.
ID datové schránky: c5kbvkw.

Žádost zaslaná datovou schránkou musí být zasílána pouze ve formátu *.zfo

3. PŘES WEBOVÝ PORTÁL A V TIŠTĚNÉ PODOBĚ:

Portálem se odesílá vyplněná Žádost (nepodepsaná, v systému podepsat nelze) bez příloh. Odkaz na portál naleznete na konci elektronického formuláře Žádosti

V tištěné podobě Žádost s vlastnoručním podpisem a všechny povinné přílohy. Doručí se poštou nebo osobně na podatelnu krajského úřadu.

Za doručení žádosti se považuje datum doručení do podatelny krajského úřadu, nikoliv datum podání na poště.

Adresa pro doručení:

Krajský úřad Libereckého kraje

oddělení krizového řízení

U Jezu 642/2a

461 80 Liberec

 

Úřední hodiny podatelny:                                                               

Po, St:        7:00 - 17:00
Út, Čt:            7:00 - 16:00   
Pá:  7:00 - 15:00

 

Elektronická i písemná verze žádosti musí být totožné!!

 

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

Po rozhodnutí Zastupitelstva Libereckého kraje o poskytnutí dotace Vám bude zaslán koncept smlouvy o poskytnutí dotace včetně výzvy k doložení příloh potřebných k uzavření smlouvy. Smlouvu si před podpisem pozorně přečtěte! Po podpisu smlouvy z Vaší strany ji zašlete společně s požadovanými přílohami zpět na Krajský úřad Libereckého kraje, oddělení krizového řízení.

V případě, že se během realizace projektu objeví nějaké změny, neprodleně informujte správce programu! Společně najdeme řešení.

Doklady požadované k uzavření smlouvy:

 

Vypořádání (vyúčtování)

Formulář ke stažení word zde a excel zde .

Závěrečné vyúčtování musí být předloženo do 50 dnů po ukončení realizace projektu (smlouva o poskytnutí dotace Článečk III, bod 7). Vyúčtování lze zaslat datovou schránkou.

Na projekty, jejichž realizace nebude dokončena do termínu 31. 12. 2024 se vztahuje povinnost předložit v souladu se smlouvou průběžnou zprávu o realizaci projektu. V ní je třeba stručně uvést stav realizace projektu a výši prostředků dosud na projekt použitých (smlouva o poskytnutí dotace Článek III, bod 8).

K závěrečnému vyúčtování předložte kopie:

  • účetních dokladů/daňových dokladů/zjednodušených daňových dokladů (faktury, účtenky, paragony)
  • dokladů prokazujících úhradu (výpis z účtu žadatele - příjemce dotace, výdajový pokladní doklad)
  • dokladů, které prokazují splnění parametrů (faktury, smlouvy, objednávky, fotografie apod. - závisí na zvolených parametrech)
  • informování veřejnosti o podpoře z Dotačního fondu Libereckého kraje (např. print screen webových stránek)
  • prezenční listiny a fotodokumentaci  (max. 3 fotografie) - týká se vzdělávacích a výcvikových akcí 
  • potvrzení, že projekt byl realizován dodavatelem, zpracovatelem nebo školitelem, který se prokázal dokladem o oprávnění podnikat (pracovat nebo vzdělávat) v: 
     - Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob
    nebo
    - Poskytování služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
    nebo
    - Ostraha majetku a osob
    nebo
    - Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • seznamu nejméně dvou referencí na dodavatele (příp. zpracovatele nebo školitele) o již zrealizovaných obdobných projektech

     

Poradí vám

Správce:
odbor kancelář hejtmana
Bc. Linda Ehrenbergerová
485 226 204
725 923 712

Přečtěte si