Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Životní prostředí a zemědělství

INDIVIDUÁLNÍ DOTACE

Aktuálně

Vyhlášení:
01.01.2025
Zahájení:
01.01.2025
Ukončení:
31.12.2025

Před podáním žádosti svůj záměr KONZULTUJTE se správcem programu. Poradí vám.

Další kroky

Přečtěte si pozorně

Před podáním žádosti svůj záměr KONZULTUJTE se správcem programu. Poradí vám.

Přihlášení do dotačního portálu
Vyplňte formulář žádosti včetně případných příloh

 

Vstup do dotačního portálu

Návod na práci s dotačním portálem

 

Formulář žádosti o dotaci a povinné přílohy k žádosti: 

Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu Libereckého kraje

 

 

Přílohy žádosti:

Podmínkou přiznání dotace je mimo jiné i to, že žadatel má ve veřejném rejstříku zapsány všechny zákonem stanovené údaje a listiny. 

Žádost včetně případných příloh pošlete

Možné formy doručení:

  1. POUZE ELEKTRONICKY – Žádost musí být vyplněná, uložená, podepsaná a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu.

Žadatelé, kteří mají uznávaný elektronický podpis* nebo kvalifikovaný elektronický podpis** mohou podat žádost POUZE ELEKTRONICKY v dotačním portálu s využitím elektronického podepsání přímo v dotačním portálu.

 

  1. ELEKTRONICKY A ZÁROVEŇ DATOVOU SCHRÁNKOUŽádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu a zároveň prostřednictvím datové schránky. Veřejnoprávní podepisující připojí ke svému kvalifikovanému elektronickému podpisu** statutárního zástupce kvalifikované elektronické časové razítko. ID datové schránky: c5kbvkw.

 

  1. ELEKTRONICKY A ZÁROVEŇ V TIŠTĚNÉ PODOBĚ s vlastnoručním podpisem – Žádost musí být vyplněná, uložená a odeslaná včetně příloh v dotačním portálu a zároveň v tištěné podobě s vlastnoručním podpisem. Žadatelé, kteří nemají elektronický podpis ani datovou schránku si po odeslání žádosti v dotačním portálu následně stáhnou soubor PDF s podanou žádostí (odeslanými soubory) opatřenou čárovým kódem a ve stanovené lhůtě ji vlastnoručně podepsanou doručí na Krajský úřad Libereckého kraje:

Adresa pro doručování:

Krajský úřad Libereckého kraje

Odbor životního prostředí a zemědělství

U Jezu 642/2a

461 80 Liberec

             nebo do podatelny Krajského úřadu Libereckého kraje

 

*Uznávaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený el. podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis.

** Kvalifikovaným elektronickým podpisem se rozumí zaručený elektronický podpis, který je vytvořen kvalifikovaným prostředkem pro vytváření elektronických podpisů a který je založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy vydaným kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru („certifikační autoritou“) a fyzická osoba má vydaný kvalifikovaný certifikát uložen na certifikovaném prostředku (čipová karta, token). 

***Veřejnoprávní podepisující: stát, územní samosprávný celek, právnická osoba zřízená zákonem nebo právnická osoba zřízená nebo založená státem, územním samosprávným celkem nebo právnickou osobou zřízenou zákonem, anebo osoba neuvedená výše při výkonu své působnost.

Obdrželi jste dotaci? Důležité informace k průběhu realizace

PO UZAVŘENÍ SMLOUVY

Doporučujeme pročíst si důkladně její podmínky, zapsat si termíny realizace a dodání závěrečného vyúčtování a mít na paměti doklady, které musíte doložit k závěrečnému vyúčtování.

Časté chyby / na co se zapomíná:

  • termín pro realizaci projektu se liší od termínu pro podání závěrečného vyúčtování
  • Za způsobilé výdaje projektu se považují také výdaje, které vzniknou v souvislosti s realizací projektu před uzavřením této smlouvy o poskytnutí účelové dotace, nejdříve však od 1. 1. 2025
  • při uplatňování mzdových nákladů je třeba k závěrečnému vyúčtování doložit také kopii uzavřené pracovní smlouvy či DPP a vyplněný formulář  Přehled mzdových nákladů
  • veškeré změny v průběhu realizace projektu byste měli obratem hlásit správci programu, abyste předešli možným sankcím dle uzavřené smlouvy. Dojde-li k významným změnám vyžadujícím uzavření dodatku ke smlouvě, musíte podat písemnou žádost správci programu s patřičným odůvodněním minimálně měsíc a půl před termínem realizace projektu
  • publicita projektu - nezapomeňte informovat veřejnost, že váš projekt byl finančně podpořen Libereckým krajem. Kontaktujte nejlépe emailem Ing. Radku Pleštilovou DiS. (radka.plestilova@kraj-lbc.cz; 485226302), která vám poskytne vhodné logo Libereckého kraje a odsouhlasí vám jeho správné použití např. na vašem webu, plakátu, ve zpravodaji, tiskové zprávě apod. 

Zkontrolujte si ve smlouvě:

  • zda jsou dodrženy parametry projektu
  • nejzazší datum ukončení realizace projektu a termín pro závěrečné vypořádání/vyúčtování Vašeho projektu
  • zda máte všechny požadované přílohy, které musíte doložit k vyúčtování.

Poradí vám

Správce:
Odbor životního prostředí a zemědělství
Ing. Martina Vojtěchová
485 226 612

Přečtěte si